Πολιτική Επιστροφών

Η Επιχείρηση μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση και το άθικτο της συσκευασίας, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. κατεστραμμένο/φθαρμένο εμπόρευμα). Σε κάθε περίπτωση έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Για να προβείτε σε επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει πρώτα να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο (+30) 210 9953483 ή με e-mail στο [email protected] Σημειώνουμε ότι εάν η επιχείρηση δεν είναι ενήμερη εκ των προτέρων για την επιστροφή του προϊόντος, τότε η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή!

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι και 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας παραγγελίας. Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μέχρι τη στιγμή που ενημερώνεστε για την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω e-mail. Μετά από αυτό το σημείο δεν υπάρχει δυνατότητα για ακυρώσεις ή αλλαγές στην παραγγελία σας. Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ή αλλαγή διεύθυνσης ή πληρωμής, μπορείτε να στείλετε email στο [email protected] Δεν γίνεται αποδεκτή  η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί, συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
  1. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στο [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο (+30) 210 9953483
  2. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Διευκρινίζεται ότι για να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που απεστάλη, χωρίς φθορές και χωρίς να λείπουν τα αποδεικτικά που το συνόδευαν, εντός της αρχικής συσκευασίας του, με τις ταμπέλες του κτλ . Εφόσον επιστραφεί και ελεγχθεί από εμάς, τα χρήματά σας θα επιστραφούν μέσα σε 3-4 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με την Πολιτική Εισερχομένων Εμβασμάτων της Τράπεζας σας) και  θα χρεωθείτε μόνο τα έξοδα αποστολής για την επιστροφής του προϊόντος.
    Σε περίπτωση που πριν από την εκ μέρους σας αποστολή της Δήλωσης Ακύρωσης έχετε πληρώσει την αξία (αντίτιμο) της εγκεκριμένης παραγγελίας του και από μέρους μας την έχουμε εισπράξει, τότε μέσα σε δεκατέσσερις (14) εργάσιμες ημέρες θα σας επιστρέψουμε την εισπραχθείσα αξία (αντίτιμο) με τον ίδιο τρόπο που την καταβάλατε.
    Επιστροφές προϊόντων και αντίστοιχα επιστροφές χρημάτων ΔΕΝ γίνονται σε προϊόντα που πωλήθηκαν με ειδικές προωθητικές ενέργειες πχ Black Friday, Cyber Monday.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:
  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του amourianosoptics.gr  πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία)
  2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το amourianosoptics.gr
    Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κλπ.).
Πλέον των ως άνω, για προϊόντα Γυαλιών Ηλίου και Οράσεως επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί τα ειδικά ταμπελάκια της εταιρείας μας ή του εργοστασίου, ούτε να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  • Οι πελάτες παρακαλούνται να χρησιμοποιούν ένα σκληρό κουτί όπως το κουτί που παρέλαβαν και όχι φακέλους . Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται μέσω ταχυμεταφορά courier στην έδρα της επιχείρησής μας .
  • Το προϊόν δεν έχει φορεθεί πλέον της δοκιμής, ούτε έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση ή επέμβαση όπως λ.χ. να έχουν αλλαχθεί οι φακοί.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από οποιοδήποτε δώρο, αυτονόητη είναι και η επιστροφή του δώρου αυτού μαζί με το προϊόν.
  • Υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά του προϊόντος όπως η θήκη και το φορολογικό στοιχείο αγοράς (απόδειξη-τιμολόγιο).

Πλέον των ως άνω, για προϊόντα Φακών Επαφής και Υγρά Φακών Επαφής επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
  • Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  • Οι πελάτες παρακαλούνται να χρησιμοποιούν ένα σκληρό κουτί όπως το κουτί που παρέλαβαν και όχι φακέλους . Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται με εταιρεία courier .
  • Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από οποιοδήποτε δώρο, αυτονόητη είναι και η επιστροφή του δώρου αυτού μαζί με το προϊόν.
  • Συνοδεύεται από το φορολογικό στοιχείο αγοράς (απόδειξη-τιμολόγιο).
Επιστροφές δεν είναι αποδεκτές σε προϊόντα ειδικής κατασκευής, ήτοι φακοί επαφής αστιγματισμού, πολυεστιακοί, έγχρωμοι ή ετήσιοι. Πριν παραγγείλετε βεβαιωθείτε ότι η συνταγή των βαθμών σας και όλες οι παράμετροι (καμπυλότητα, διάμετρος, κ.ο.κ.) είναι συμβατοί με το προϊόν που επιλέξατε. Αν έχετε τη παραμικρή αμφιβολία καλέστε μας απευθείας τηλεφωνικώς στο (+30) 210 9953483 . Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με ασφάλεια και σωστά συσκευασμένα, ώστε να μην προκληθούν φθορές κατά την μεταφορά τους. Τα επιστραφέντα είδη θα πρέπει να αποστέλλονται με την ίδια υπηρεσία ταχυμεταφοράς (courier) που απεστάλησαν προς εσάς. Σας ενημερώνουμε ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά για επιστροφή τους σε εμάς. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε η Επιχείρηση μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, το κόστος μεταφοράς τις επιστροφής του προϊόντων είναι δική σας ευθύνη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ


Σε περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων της επιστραφείσας παραγγελίας εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την παραλαβή της, η επιστροφή του κόστους θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα amourianosoptics.gr. Για επιστροφές αποστολών εξωτερικού (εκτός Ελλάδος) ο πελάτης επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου τα έξοδα επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. H παροχή πιστωτικού υπολοίπου δεν είναι διαθέσιμη. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).